Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Produkty sprzedawane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z nami mailowo, przesyłając nam opis wady oraz zdjęcia/film ją dokumentujące. Jeśli wada powstała w skutek nieprawidłowego użytkowania (uszkodzenie mechaniczne, zalanie, pomalowanie przez dziecko, itp.), nie będziemy mogli przyjąć zgłoszenia. 

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu - faktury i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienie przyjęcia przesyłki i spisanie w obecności kuriera protokołu uszkodzenia, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.660889983. Protokół uszkodzenia jest podstawą dochodzenia odszkodowania od firmy kurierskiej. 

Po odebraniu paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia uszkodzenia, pamiętaj o sporządzeniu protokołu w obecności kuriera. 

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z zamówieniem lub opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą:

  1. Prześlij do nas mail z opisem sytuacji. Jeśli otrzymałeś niewłaściwy produkt, wymienimy go niezwłocznie na nasz koszt. 
  2. Jeśli produkt posiada wady lub uszkodzenia niewynikające z transportu, opisz je szczegółowo w mailu i załącz zdjęcia je dokumentujące. Niezwłocznie przekażemy je producentowi i postaramy się jak najszybciej usunąć usterkę.  
  3. Jeśli będzie to niewielka wada, doślemy uszkodzoną część. Jeśli uszkodzenie jest poważne, kurier zabierze od Ciebie produkt i po naprawie dostarczy prosto do Twojego domu. 
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji. 

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@cozasklep.pl lub telefonicznie: +48.660889983. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty i odesłany do klienta. 

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. Formularz odstąpienia od umowy znajdziesz tutaj: formularz
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres mailowy prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. 
  5. Prześlemy do Ciebie korektę faktury, prosimy o podpisanie kopii i odesłanie jej na adres:
    Showmedia Sp. z o.o. ul. Wapienna 6/8 87-100 Toruń 

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres mailowy informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 

Pozasądowe rozstrzyganie sporów: 

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl